המרכז לייעוץ והרשמה:

1800-40-40-90

ההבדל בין תיאוריה לקריירה - קמפוס אור יהודה 1800-40-40-90

שם:

טלפון:

אימייל:

תחום לימוד:

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

שם:

טלפון:

אימייל:

תחום לימוד:

לימודי שיווק וניהול מותגים – תואר ראשון מנהל עסקים

דף הבית >> תואר ראשון >> תואר ראשון במנהל עסקים >> לימודי שיווק וניהול מותגים – תואר ראשון מנהל עסקים

 

על תוכנית תואר ראשון במנהל עסקים - מסלול לימודי שיווק וניהול מותגים

האם שעון ברייטלינג מראה את השעה טוב יותר משעון שעולה 50 ₪?

האם המבורגר של מקדונלדס' הוא הטעים ביותר שאכלתם? אולי הזול ביותר?

אם התשובה שלכם לשאלות האלו היא לא, אתם צודקים.

ובכל זאת, מה גורם לאנשים להוציא יותר כסף על מוצרים ושירותים ספציפיים, ולא רק זאת, אלא לחזור ולקנות אותם שוב ושוב?

התשובה לשאלה הזאת במילה אחת היא: מותג. ובעוד כמה מילים: ניהול מותג נכון של החברה ממנה אתם רוכשים את המוצר או השירות.

במהלך העשורים האחרונים הפך העולם לשוק צרכני גדול ומקוון. אפשרויות החיפוש וההשוואה הפכו את הקונה לצרכן מתוחכם. התפיסה השיווקית גורסת כי נאמנות למוצר כבר אינה קיימת. ניתן למצוא נאמנות למותגים בלבד. במקביל, ריבוי המוצרים אליהם נחשף הצרכן, כמו גם המידע הרב העומד לרשותו, מקשים על הבידול בין המוצרים.

"מותג" הפך למאפיין מוצר, היכול לחזק בידול. בניה נכונה של מותג הופכת לקריטית בתחרות על בחירת הצרכן במוצר מסוים. היכולת לשמור על ערך מותג קיים היא משימה לא פשוטה הדורשת ידע מקצועי ויכולת התמודדות עם תנאי וכללי השוק המשתנים. קשה עוד יותר היא המשימה לבנות מותג חדש וליצור עבורו ערף מוסף, כזה הכולל מערך שלם של ערכים ותכונות אשר יזהו אותו מול הקהל הצרכני הרלבנטי.

מטרת מסלול לימודי שיווק בתואר ראשון במנהל עסקים הינה להקנות לסטודנטים את הידע והכלים הדרושים לשם השתלבות בתפקידי ניהול בתחומי ניהול השיווק והפרסום השונים. תחומי השיווק כוללים ניהול ערוצי שיווק, ניהול מוצר ומותג, ניהול פרסום ותקשורת שיווקית, מכירות ועוד.  

בוגרי המסלול בשיווק וניהול מותגים יוכלו להשתלב בתפקידי ניהול כללי, ניהול שיווק, פרסום ותקשורת שיווקית, מנהל מותג, מנהל קטגוריית מוצרים, מנהל קו מוצרים, מנהל מוצר, מנהל מיתוג דיגיטלי, מנהל פיתוח מוצר, מרקו"מ ומיתוג פוליטי.

 

כסטודנט לתואר ראשון במנהל עסקים במסלול שיווק וניהול מותגים במל"א תיהנה מהיתרונות הבאים:

  • תוכנית הלימודים של ביה"ס סרנת לניהול שמה דגש על יישומיות והקניית "ארגז כלים" ניהולי שיעניק לבוגרי התוכנית יתרון תחרותי בשוק העבודה.
  • בתוכנית משולבות הרצאות אורח רבות של מנהלים בתחומי הלימוד השונים .
  • מרכז השמה ייחודי המאפשר חשיפה ייחודית לחברות שונות במגזר העסקי והציבורי.
  • פרקטיקום למצטיינים המאפשר השתלבות בחברות במובילות וצבירת ניסיון תעסוקתי משמעותי. 
  • סגל אקדמי המשלב מוניטין אקדמי לצד ניסיון מעשי רב .
  • מתכונת לימוד המאפשרת בחירה בין שני מסלולים: מסלול בוקר ומסלול ערב המאפשר שילוב עבודה ולימודים בצורה האופטימלית ביותר.
  • תמיכה אקדמית ומנהלית ייחודית המאפשרת התמקדות בלימודים ושילובם בחיי הסטודנט.

 

מעוניינים להרשם למסלול לימודי שיווק וניהול מותגים במסגרת תואר ראשון במנהל עסקים?

*שם המסלול יצוין בגיליון הציונים בלבד.

 

  •  פתיחת מסלול מותנה במספר נרשמים.
  •  התוכנית כפופה לשינויים.

©כל הזכויות שמורות למרכז האקדמי אור יהודה

|

מפת אתר

|

צור קשר

|

המרכז לייועץ והרשמה 1-800-40-40-90

תג מדיה גרופ

בניית אתר:

אל תתן לקריירה לחכות

השאר פרטים לשיחת יעוץ